I Aňa Geislerová se dostala do pasti jménem Bohemia Energy. Má na společnost vztek

od Raina Tomanová
2 minuty čtení
ana geislerova
Zdroj: Profimedia

Herečka Aňa Geislerová je nejen krásnou ženou a herečkou, ale stejně jako mnoho desítek tisíc lidí se dostala do tíživé životní situace. Patří totiž mezi odběratele elektřiny od Bohemia Energy.

Na sociálních sítích tak bojuje o to, aby s ní vůbec někdo komunikoval, a to hlavně ze strany nového dodavatele, kterého si musí každý odběratel najít sám za sebe. Geislerová přitom patřila mezi ty, kteří se bavili nad reklamami právě této společnosti.

V hlavní roli Pavel Liška, který všeho lituje

V reklamách v hlavní roli vystupoval Pavel Liška, český herec a především bavič. Ten se fanouškům a odběratelům po několika dnech, co vyšlo najevo, že firma končí, omluvil za to, že v reklamách vůbec účinkoval.

Krach společnosti Bohemia Energy ale nikdo nečekal. Své zákazníky tak nechala na holičkách a ty nyní dostávají nesmyslně vysoké zálohy od jiných společností, pod které spadají. Mezi klienty zkrachovalé firmy patří i Aňa, která si na sociální síti od plic ulevila.

„Byla jsem odběratelem plynu z Bohemia Energy. No. Špatná volba. Špatný konec. Zoufalství pro tisíce lidí. Ale to, co teď předvádí Innogy jako můj DPI, je pro mě neuvěřitelný. Marně se snažím týden dovolat,“ netají se rozhořčením herečka.

„A volání automaticky přebírá hlas paní, co říká, že toho mají moc a že mám jít na web, nebo robot Ondra, co mi říká, že mám jít uzavřít smlouvu na web, protože toho mají moc. Ale já nechci! Já chci, abyste se mnou mluvili. Chci, aby mi někdo zvedl telefon!“ popisuje Aňa situaci, kterou zažívají statisíce obyvatel České republiky.

Aňa je naštvaná kvůli nekomunikaci se společností

Pro některé domácnosti je výše nových záloh od nových poskytovatelů likvidační. Mnohdy záloha převyšuje například výši důchodu a lidé nyní kvapně odcházejí. Je s tím ale spojena spousta papírování a vyřizování, které telefonicky podle herečky není možné.

Ministr průmyslu Karel Havlíček chce takovým lidem pomoci. Pro Blesk řekl: „Tady můžeme jít jedinou možnou formou, kterou umožňuje evropská legislativa, a to jsou sociální dávky pro ohrožené domácnosti. Současně řešíme, aby ten náraz nebyl tak tvrdý, že by se snížily zálohy v rámci režimu dodavatelů poslední instance.“

Herečka se nakonec písemného vyjádření od společnosti Innogy dočkala. „Dobrý den, situace je opravdu složitá a stejně jako Vy stojí ve frontě několik set tisíc zákazníků, kteří doplatili na nezodpovědné jednání Bohemia Energy. Napište nám do SZ Vaše kontaktní údaje a kolegové ze zákaznického servisu Vás budou kontaktovat.“

Pravděpodobně se ale jedná o zprávu, která se snadno dá zkopírovat, protože žadatelů je opravdu hodně. Pro Aňu je ale nejdůležitější komunikace, která více než vázne. „Komunikace je základ. Na tom se asi shodneme? A tuhle situaci jsme si nikdo dobrovolně nevybral, ale já vám mám posílat svoje peníze, vy na tom asi tratit nebudete, tak mohla bych poprosit o normální komunikaci s někým, kdo se stává vaším zákazníkem? Děkuju,“ vylila si zlost oblíbená herečka.

Zdroj: blesk.cz

Autor: Raina Tomanová



Související články