S Clubcard ušetříte, slibuje obchodní řetězec Tesco

od Veronika Holcová
2 minuty čtení
tesco clubcard
Zdroj: Profimedia

Díky věrnostnímu programu by měli zákazníci navštěvující prodejny Tesco ušetřit na nejběžnějších potravinách. Společnost Tesco tak reaguje na stále se zvyšující inflaci a chce zákazníkům pomoci při nákupech ušetřit.

Tesco je původem britský maloobchodní řetězec, v současné době se jedná o čtvrtý největší maloobchodní řetězec na světě. Pro své stálé zákazníky vymyslelo Tesco věrnostní program s názvem Clubcard. Zákazníci v něm za nákupy sbírají body, za které mohou získat personalizované kupony nebo peněžní poukázky, a ty pak uplatnit v jakémkoli Tescu.

Nyní má řetězec pro členy klubu ještě další výhody. Nově zavádí výhodnější Clubcard ceny. Týkají se až 1000 produktů, které zákazníci nejčastěji kupují. Nejde pouze o potraviny, ale třeba i o oblečení a doplňky módní značky F&F, která patří také pod společnost Tesco.

Program Nízké ceny zaručeny

„Od 8. června Tesco přináší Clubcard ceny, díky kterým členové věrnostního programu Clubcard nakoupí v řetězci ještě výhodněji. Počet výhod věrnostního programu založeného především na sbírání bodů a vracení zpět ve formě peněžních poukázek se tak rozšiřuje o další významný benefit, který zákazníkům pomáhá v náročném inflačním období,“ uvádí Katarína Navrátilová v tiskové zprávě zveřejněné na webu společnosti.

Zlevněné produkty pro členy věrnostního programu budou viditelně označeny žlutomodrými štítky. Důvodem tohoto tahu je tíživá ekonomická situace, která způsobuje, že nákupy se čím dál více omezují, zákazníci sahají po levnějších variantách a například před výplatou nenakupují vůbec.

„Do programu jsme zařadili produkty, které nabízejí výhodný poměr ceny a kvality a zákazníci je rádi a často nakupují,“ cituje Zuzanu Grinčovou, marketingovou ředitelku Tesco pro Českou republiku, web MediaGuru.

„Sledujeme, že zákazníci čím dál častěji vyhledávají levnější produkty, zvyšuje se zájem o privátní značky. Také se zvyšuje velká obliba promočních výrobků a produktů, které tvoří podíl až 36 procent v celkových tržbách,“ dodává.

Spor s Rohlíkem

Jedná se o další veřejný tah maloobchodního řetězce. V poslední době se však řeší také spor se společností Rohlík, protože Tesco spustilo kampaň „Nenechte se opít…“ s obrázkem rohlíku a rozdílem v cenách při nákupu v Tescu a právě na Rohlíku. Společnost reagovala na tvrzení Rohlíku, že nákupy u něj jsou cenově téměř totožné jako u jiných supermarketů.

Zmiňované společnosti se toto tvrzení nelíbí a okamžitě jej začala řešit se svými právními zástupci. Vydala prohlášení: „Zásadně se ohrazujeme proti současné reklamní kampani Tesca. Podle nás porušuje pravidla povolené srovnávací reklamy a významně poškozuje naši dobrou pověst,“ uvedla k situaci Lutfia Volfová, tisková mluvčí Rohlík.cz.

„Program Nízké ceny zaručeny se týká jak zboží v kamenných hypermarketech a supermarketech Tesco, tak i v Tesco Online nákupech. V online prostředí budou položky označené stejným symbolem jako v kamenných prodejnách,“ uvádí zpráva na webu MediaGuru.

Zdroj: Tesco, MediaGuru, iDNES, Extra

Autor: Evženie Novotná



Související články